Хмельницький має свій бренд!

Завершився конкурс з визначення розробника бренду та брендбуку Хмельницького. Переможцем за рішенням оргкомітету та інтернет-опитуванням мешканців міста Хмельницького стала конкурсна робота авторства хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія. З ними буде укладено договір на розробку бренду та брендбуку міста. З роботою можна ознайомитись за посиланням: http://brand.khm.gov.ua/Content/pdf/0003.pdf.

З-поміж 23 конкурсних робіт на першому етапі конкурсу члени оргкомітету шляхом голосування за визначеними критеріями оцінювання обрали три конкурсні роботи, які і було виставлено на інтернет-голосування. Опитування проходило з 10 по 19 лютого 2018 року на сайті brand.khm.gov.ua Авторизація респондентів відбувалась за facebook або gmail аккаунтами. Найбільше голосів – 1345 отримала робота двох хмельничан Іванова Павла та Лисюка Олексія, на другому місці з результатом 1195 – робота вінницького дизайнера «Серце поділля» Каплюка Максима та 880 голосів за роботу «Зростаючи разом» Приймича Павла зі Львова. Усі троє фіналістів отримають премії по 5000 грн.

Директорка Агенція розвитку Хмельницького Lesya Herasymchukзапевнила, що усі зауваження та пропозиції, котрі висловлювали у соцмережах у ході голосувань зафіксовані та будуть враховані під час роботи